Գլխավոր էջ » Հոդվածներ » Տեխնոլոգիաներ |
Երկար ժամանակ «խնձորի» ապրանքանշանով սպիտակ արտադրանքը հանդիսանում էր ոճի չափանիշ: Մոտ 11 տարի առաջ ներկայացվել էր առաջին iPod-ը՝ «1,000 songs in your pocket» կարգախոսով: Այդ ժամանակ բոլորն էին ցանկանում ունենալ գրպանի այս նվագարկիչը: Սակայն ժամանակի ընթացքում ճաշակները և նախպատվությունները փոխվել են: Բջջային հեռախոսի սև գույնը դառնում է չափանիշ: Այն ընդգծում է տիրոջ էլեգանտությունը, ինքնավստահությունը՝ այն դեպքում, երբ սպիտակ գույնը վերածվում է ավելի կանացի գույնի: Այժմ Apple–ի օգտագործողների 70 տոկոսը նախապատվությունը տալիս է սև գույնին, իսկ մնացածը նախընտրում են սպիտակը:
Այս եզրակացությանն են հանգել Idealo–ի փորձագետները 2012 թ. առաջին 9 ամիսներին համացանցային հարցում անցակացնելուց հետո: Հարցմանը մասնակցել է 250 000 մարդ: | |
Դիտումներ: 684 | - Վարկանիշ -: 0.0/0 |
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0 | |